Αληθινός Πόνος(2024)
(A Real Pain) | Πρώτη προβολή: 16-01-2025
Αγγελική Αντωνίου
2025-01-20
Η ταινία, με διάρκεια μόλις 90 λεπτών, καταφέρνει να αποτυπώσει πολλά περισσότερα από όσα υποδηλώνει ο σύντομος χρόνος της, κάνοντάς την ένα πολύτιμο έργο που παραμένει ανεξίτηλο στη μνήμη.
Δημήτρης Δανίκας
Σε στυλ Αλεξάντερ Πέιν, Νόα Μπάουμπαχ και Γούντι Αλλεν--Καθημερινός ουμανισμός!
Γιάννης Ζουμπουλάκης
Η ταινία σε τσακίζει με την cool ανθρωπιά, τη χαλαρότητα με την οποία αντιμετωπίζει την ουσία. Μην τη χάσετε!
Χρυσαυγή Πατσάκη
Μια ρεαλιστική και βαθυστόχαστη, αλλά όχι βαρύγδουπη, αποτύπωση του ανθρώπινου πόνου, ατομικού και συλλογικού, που δεν ξεχνάει να προσφέρει και το αντίδοτο σε αυτόν: τους δεσμούς μας με αυτούς που αγαπάμε.
Χρυσοστομάκης Λακταρίδης
Αυτοσαρκασμός, αποδόμηση και σκωπτική διάθεση φέρνουν μια θαυμαστή ισορροπία σε αυτή τη συγκινητική και γλυκόπικρη ταινία δρόμου που συνδυάζει υπέροχα, την μελαγχολική με την feelgood διάθεση.
Κώστας Ζαλίγκας
Η ταινία έχει μια πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στο τραγικό και στο κωμικό και, παρόλο που το πρώτο στοιχείο είναι αρκετά έντονο, ο Αϊζενμπεργκ έχει φροντίσει αυτό να μην «καπελώνει» το δεύτερο, αλλά να υπενθυμίζεται διαρκώς με πλάγιο τρόπο.
Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος
2025-01-18
Μια τρυφερή και ψύχραιμη ιστορία παρατήρησης και ανάλυσης, λιτά και δεξιοτεχνικά γυρισμένη έτσι ώστε να μην κρίνει και να μην πλαγιοδρομεί στο θέμα.
Μαρία Αβραμίδου
Μια απλή, τρυφερή ταινία για τις ανθρώπινες διαδρομές που συναντιούνται και, με τη σειρά τους, ενώνονται με την κοινωνία και τα συλλογικά της τραύματα.
Ιωσηφίνα Γριβέα
Το A Real Pain μπορεί να σε κάνει να γελάσεις δυνατά, να κλάψεις επίσης δυνατά, χωρίς όμως ούτε ένα χειραγωγικό, αυτοϊκανοποιητικό λεπτό.
Χάρης Αναγνωστάκης
Το φιλμ, μπορεί να μην διαθέτει δραματικές κορυφώσεις ή καταιγιστικές εξελίξεις, αλλά ακόμη και στα απλά και μικρά περιστατικά της περιπλάνησης των πρωταγωνιστών, στους οποίους επικεντρώνεται η κάμερα του σκηνοθέτη, διαθέτει ένα στοχασμό και κυρίως μία συναισθηματική φόρτιση, χωρίς ιδιαίτερους μελοδραματισμούς.
Βαγγέλης Βίτσικας
Μια αξιοπρεπέστατη δραμεντί, θαυμαστά ισορροπημένη ανάμεσα στο δραματικό και το κωμικό στοιχείο, η οποία έρχεται να αποδείξει πως ο Eisenberg ίσως πρέπει να εστιάσει τις προσπάθειές του στη σκηνοθεσία και να εξετάσει το ενδεχόμενο απόσυρσης από την υποκριτική.
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
Ένα ιδιότυπο, πολυεπίπεδο και με αφηγηματική άνεση roadmovie, που δένει άψογα το εβραϊκό ζήτημα με την υπαρξιακή κρίση αλλά και το θέμα της αναζήτησης ταυτότητας.
Ιάκωβος Γωγάκης
Παρά τις όποιες αστοχίες, η ταινία πετυχαίνει να ανοίξει έναν διάλογο γύρω από τον πόνο, την απώλεια και την ανθρώπινη ανάγκη για αυτογνωσία.
Φίλιππος Χατζίκος
2025-01-14
Αυτή η τονικά ισορροπημένη και χαμηλόφωνη δραμεντί συνιστά μια ευχάριστη έκπληξη, με εξαιρετική χημεία ανάμεσα στους πρωταγωνιστές (αξιοθαύμαστος ο χώρος που αφήνει ο Άιζενμπεργκ στον Κάλκιν), πνευματώδη διάλογο και διακριτική σκηνοθεσία, αρμοστή με τα θέματά της.
Παναγιώτης Τιμογιαννάκης
Η ταινία αυτή που την υπογράφει σε σενάριο και σκηνοθεσία ο ηθοποιός ΤΖΕΣΕ ΑΪΖΕΝΜΠΕΡΓΚ, που παίζει και τον ένα εκ τω δύο κύριων ρόλων, ξεκινά με ένα ατού. Και το πρώτο ατού είναι το σενάριο. Ασχέτως αν ατου της ταινίας καταλήγει ο συνερμηνευτής ΚΙΕΡΑΝ ΚΑΛΚΙΝ.
Δημήτρης Μπάμπας
2025-01-16
Η ταινία πέρα από μια ανίχνευση μιας παλιάς πληγής -το εβραϊκό ολοκαύτωμα- γίνεται και μαρτυρία για το σύγχρονο τραύμα, της συναισθηματικής απόστασής και της απομόνωσης στο σύγχρονο κόσμο.
Αλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος
Ο Τζέσε Έιζενμπεργκ εκτός από πολυπρόσωπος ηθοποιός ερμηνειών στο φάσμα, επιβεβαιώνει ότι γνωρίζει σε βάθος την ανθρώπινη ψυχή, επιλέγοντας να αποκαλύψει με διακριτικότητα τις σκιές της.
Αχιλλέας Βασιλείου
2025-01-10
Συμπαθητικό αλλά και λίγο άψυχο, δραμεντί χωρίς να συγκινεί αλλά ούτε και να σε κάνει να γελάς, ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΠΟΝΟΣ ποντάρει στον Κιέραν Κάλκιν και την ερμηνεία του αλλά σαν ταινία στο σύνολο της είναι μια αληθινή ψυχρότητα και απάθεια...ίδια με αυτή των millenials.
Αγγελική Καρυστινού
Ευτυχώς, η ευαισθησία του, το χιούμορ του και η μη στρατευμένη του διάθεση προσφέρουν μερικές εξαιρετικά καλογραμμένες σκηνές, που ενισχύονται από τις ερμηνείες των πρωταγωνιστών του.
Ηλίας Δημόπουλος
Η δεύτερη ταινία του Τζέσι Άιζενμπεργκ έχει αρετές, ευαισθησία αλλά και την ατυχία να υπενθυμίζει πλήθος καλύτερων αντίστοιχων αμερικανικών ταινιών.
Πόλυ Λυκούργου
Οχι, δεν είναι η τέλεια ταινία. Είναι ελαττωματική και broken, αλλά τίμια και συγκινητική. Οπως και οι ήρωές της.
Θοδωρής Δημητρόπουλος
2025-01-08
Ο Άιζενμπεργκ καταφέρνει να πιάσει έναν πολύ καλό ρυθμό όπου τα πάντα μοιάζουν να πηγαίνουν αργά και γρήγορα την ίδια στιγμή, με ένα καλό καστ να παίζει ένα κατά τα άλλα εξαιρετικά προβλέψιμο και δίχως εκπλήξεις (ή βαθιές διαπιστώσεις) κωμικό δράμα.
Αιμίλιος Χαρμπής
2025-01-12
Ο Αϊζενμπεργκ υπογράφει ένα κλασικό φιλμ δρόμου εστιάζοντας περισσότερο στη σχέση μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών παρά στον γενικότερο αντίκτυπο της Ιστορίας –που μάλλον θα ήταν πιο ενδιαφέρον– πάνω στις ζωές των ανθρώπων.
Δημήτρης Παναγόπουλος
Τελικά, η ταινία αποτυγχάνει να ψυχογραφήσει τους χαρακτήρες, που μοιάζουν κατασκευασμένοι, και η αδυναμία του σεναρίου να εμβαθύνει στα ζητήματα που πραγματεύεται καθιστά την όλη προσπάθεια επιφανειακή.
Χρήστος Μήτσης
2025-01-06
Γλυκόπικρη δραμεντί πάνω στην αναζήτηση ταυτότητας. Διαθέτει ευαισθησία, αβίαστες ερμηνείες (Χρυσή Σφαίρα β΄ αντρικού ρόλου), αλλά και μια σεναριακή ατζέντα χωρίς απόλυτα πειστικούς χαρακτήρες.
Νίκος Τσαγκαράκης
Η πρόθεση είναι τρυφερή, αλλά η εκτέλεση μάλλον περιορισμένη, με τον χαρακτήρα του Μπέντζι να καταλήγει ενοχλητικός, κι όχι με συμπαθητικό τρόπο.
Άκης Καπράνος
Όλα τα κλισέ του κόσμου, κι όμως οι συγκρούσεις είναι μηδενικές ενώ όλη η ταινία έχει τη βαρύτητα ενός τουριστικό ντοκιμαντέρ με μελοδραματικό (φτηνιάρικο) έρεισμα.
Κώστας Ντούμας
2025-01-04
Δεν είναι συγκινητική, καθόλου αστεία, οι δύο πρωταγωνιστές είναι αδιάφοροι, το ταξίδι τους χλιαρό, καμία κορύφωση, καμία κινηματογραφική αρετή. Δε σου μένει τίποτα, μόλις πέσουν οι τίτλοι τέλους.
Παυλίνα Αγαλιανού
Η ταινία πάσχει από σενάριο, διαλόγους και τελικά ουσία.